~Selamat Datang @_@


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, November 12, 2011

Ex@m ohhhhh Ex@m!!!!!!

   Kehidupan seorang student tak akan lari daripada exam. Emmmm sem nie aku akan hadapi 6 subjet untuk final exam.....wahhhhhh banyaknya macam tak percaya la pulak...huhuhuhu.....pecaya or tak aku kene terima hakikat yang aku akan hadapi 6 paper nanti. Selama 2 minggu aku akan hadapi final exam lepas tu aku dah boleh balik dah bersenag-lenang kat rumah...makan tido lepas tu bagun makan balik pastu tido....huhuhuhu xde maknanya akan dapat duk bersenang-lenang jew.......

   Result untuk sem nie xtau la nk dapat berapa macam tak boleh nak go on jew nie....hehehe :-). kzlau aku sambung study kne la wat elok2kan...tapi kan knp subjet sem nie mcm xberapa nak senang jew nie??? ishhhhh susah la macam nie....emmm apa-apa pun try buat yang terbaik laaa..

   Opppp pejam celik pejam celik dah nak habis sem 5 dah lepas tu sem 6 lepas tu sem 7....aikkk ada ke sem 7??? ishhhh magarut lakk mana ada....klau budak kapal ada laa....emmmm lepas sem 6 maka tamat la sudah pengajian ku di PUO...3 tahun macm 3 bulan jew kan emmmm tak sangka sungguh...apa2 pun kene la terima hakikat yang usia dah semakin meningkat ....huhuhuu

P/s : semoga semua pelajar puo dapat buat yang terbaik untuk exam nie ekkkk....xmau tiru-tiru tau....berjaya or gagal kita dalam sesuatu pekara tu biarlah dengan usaha kita sendiri ekkkkk...ingatlah orang yang tersayang ..:-)

No comments:

Post a Comment

J0m H@Y@TI


Music